Responsive Advertisement

2012. április 23.

Szavazásra bocsátva...

Kedves Mindenki!

Mivel a fogadás még mindig él, virul, és még nem történt meg az elmúlt 3 hónapban (ha április végéig nem veszek könyvet, ami már lássuk be, nincs messze, akkor már 4 hónapja leszek versenyben), meglehetősen bonyolult az, hogyan válasszam ki az olvasnivalóimat.
Ezért úgy gondoltam, hogy szavazásra bocsátanám, mit szeretnétek látni. Mivel most kerek 3 hétig még roppantmód elfoglalt leszek (ezért is lassultam le az olvasással), ezért bőven lesz időtök eldönteni, milyen témát szeretnétek, hogy boncolgassak.
Választási lehetőség, amire lehet szavazni:

1. Goldenlane könyvek
Mit takar: A polcomon csücsül az írónő két kötete is, sajnos, még olvasatlanul, így a fogadás részét képzik.
Amik felkerülnének az oldalra:
- Papírtigris
- Szélhámos és a varázsló

2. Angolok szava
Mit takar: Rob Thurmantól, illetve más íróktól is akad az olvasatlan szekcióban egy-két érdekesebb darabom. Angol nyelvűek, így folyton csak húzom, halasztom szegények elolvasását.
Amik felkerülnének az oldalra:
- Midnight for Charlie Bone
- Chimera
- Basilisk
- New Moan

3. Nyomozásra fel!
Mit takar: Rengeteg krimi halmozódott fel az elmúlt 1-2 évben azon a bizonyos polcon. Vannak köztük ismertebbek, és kevésbé ismertek is.
Amik felkerülnének az oldalra:
- A Mártír
- Végső fellebbezés
- A filmgyártó
- Véres hajsza
- Az ítélet eladó
- A türkizkék hegedű
- Az operaház fantomja

4. Ulpiusok sorakozó!
Eddig is csináltam olyant, hogy egy adott kiadótól tettem fel könyveket egymás után (legutóbb a Kelly kiadó könyvei voltak porondon jóideig). Ezúttal az Ulpiustól már minimum 1 éve a polcomon levő könyveimet szeretném kitúrni.
Amik felkerülnének az oldalra:
- Tudorok 1
- Tudorok 2
- A fekete angyal
- Az ördög szolgálatában

5. Csábulj el!
A romantikus könyvek sosem voltak a szívem csücskei, viszont akadt már azért pár, ami meglehetősen tetszett.
Amik felkerülnének az oldalra:
- Ártatlanok
- Shadowland
- Büszkeség és balítélet

6. Little Hard and Little Bigs...
Van egy trilógia, ami már közel egy éve szeretne nálam csücsülni. Még nem ülnek annyi ideje, viszont hiába vagyok rájuk roppantmód kíváncsi, a vastagságuk mindig eltántorít. Egyik darabja sincs 600 oldal alatt, ami egy jó könyv esetében párszáz oldalnak tűnik, egy rossz könyv esetében akár 2000 -nek is tűnhet. Hogy melyik lesz, majd kiderül.
Amik felkerülnének az oldalra:
- Az éjangyal trilógia 3 kötete

7. Szárnyaljon a fantázia!
Az oldal alapvetően úgy indult, hogy fantasy könyveket szerettem volna bemutatni, viszont azóta ez már változott. Viszont, néhány fantasy könyvnek még nem estem neki. Mik is ezek?
Amik felkerülnének:
- Bűvölet
- Az átok
- Wer zuletzt beisst...?
- A szukkubusz dala

Ezek a könyvek jelenleg megtalálhatóak a várólistámon, és megnézhetitek, hogy melyik cím melyik könyvet takarja.

Szavazzatok, és mondjátok meg, milyen típusú könyveket olvassak legközelebb!

5 megjegyzés:

Tara Nima írta...

én az angolok szavaira voksolnék.

Mandi írta...

Jobb oldalt van egy kis szavazódoboz :)
Szeretnéd, hogy angolozzak, vagy érdekelnek a könyvek, amiket felsoroltam? :D

Tara Nima írta...

aha, láttam, aztán nyomtam is.:))
ezek a könyvek érdekelnének leginkább.:D

Mandi írta...

Köszi, hogy szavaztál :)

Timus írta...

Én a Révay Nagy Lexikona sorozatra voksolok. :PPP

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *