Responsive Advertisement

2014. március 1.

2014 Január-Február

Mivel januárban annyira elhavazódtam a valóságban töltött dolgaim miatt, nem jutott időm a blogra. Mindössze annyi időt tudtam vele tölteni, míg egy-egy könyves értékelésnél rányomtam a publikálás gombra.
Furcsa érzés úgy megírni egy bejegyzést, hogy akár napokon át húzódik, mindig hozzájön valami, és nincs annyi időm egybe, hogy megírjam a bejegyzést, majd mondjuk másnap újra átolvassam, és csupán korrekciót végezzek rajta.

Úgyhogy ezúton mesélnék a januárról is, és a februárról is.

Januárban elkezdtem teljesíteni azt, amit kijelöltem az idei évre magamnak: a KIMTE fantasy által közzétett díjazható művek listájának "kivégzése".

Felkerült rá Ta-mia Sansától A menekülés éve, ami a Gender Krónikák 1. része. Ezzel szemben nálam a 2. kötet került le a listámról (olvasatlan polcomról). Januárban tehát az egyik magyar, akitől olvastam, az Sansától A döntés joga volt. A másik a legifjabb írójelölt: Kiss Gábor Mátyás - Az aranyszigony című munkája került fel a blogra (KIMTE listás).

Külföldiek közül végre elolvashattam Zsuzsi ajánlását: Maria Murnane - Papíron príma, egy happolt könyvet: Nigel Hinton - Buddy 1., illetve először angolul, majd magyarul is átrágtam magam Lewis Carol Alice Csodaországban című meséjén.

(Januári mérleg: 5 könyv, ebből 2 magyartól, 3 külfölditől)

Februárban kissé mellékvágányra terelődtem, mikor sikerült hozzájutnom Rachel Renee Russel - Egy Zizi naplója 2. Buli van! című kötetéhez, majd visszazökkenve a normál kerékvágásba (folytatván fogadalmam figyelmes feldolgozását) nekiveselkedtem Imre Viktória Anna - Az Őrült Hold alatt című könyvének, amelyet nem láttam a KIMTE fantasy (K-f) listán.
Ismét mellékvágányon haladva a kezembe akadt Rachel Wardtól Az örökkévaló (Számok 3.), mely egy olyan sorozat záró kötete, ami az idők során a szívemhez nőtt.
Maradva a komor hangulatú könyveknél, elolvastam Jenny Downham - Amíg élek című alkotását, melynél a film változat megnézése sem váratott magára sokáig.
És még egy kis melankólia, szomorúság és izgalom következett Tahereh Mafi - Ne érints című sorozatkezdő kötetével.

(Februári mérleg: 5 könyv, ebből 1 magyar, 4 külföldi)

Egyelőre a február lezárult, de márciusban újabb meglepetésekkel készülök, és újabb könyveket hozok. 

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *