Responsive Advertisement

2016. január 31.

2016 Január

Most, hogy elkezdődött a 2016-os év, elkezdődött az új kihívás, új kategóriákkal... Idén 40 feladat van, amikhez 41 könyvet kell elolvasni. Tavaly, ha csak ennyi lett volna, teljesült volna a feladatsor, úgyhogy talán idén összejön. 

Ráléptem a pipálgatások rögös ösvényére... Lássuk a kiesett kategóriákat...

  1. Könyv, ami tündérmesén alapul: Több tucat tündérmese szorult bele abba a kötetbe, amivel ezt a kategóriát kipipáltam... Soman Chainani - Jók és Rosszak iskolája 1.
  2. Egy könyv, ami az államodban játszódik: Magyarországon játszódó könyv rengeteg van, úgyhogy ezek közül Muskovits Eszter - Évszázadok vámpírjai darabját választottam. Több történet is kötődik Magyarországhoz (2 db), úgyhogy van benne szó ilyesmiről...
  3. Egy 150 oldal alatti könyv: Ez egy könnyű kategória abban a tekintetben, hogy Emily Rodda nem is tud 150 oldalnál többet írni egyszerre... mondjuk nem is baj... Emily Rodda - Az Elveszettek Völgye
  4. New York Times Bestseller: Szerintem nem véletlenül került ez a kötet ebbe a kategóriába. Nem bántam meg, hogy olvastam, úgyhogy bátran berakom ide. Kody Keplinger - The DUFF (A pótkerék)

Magabiztosan tehát 40/4 feladat kipipálva a listán. A teljes feladatlistát a tavalyihoz hasonló módon a későbbiekben közzéteszem. Az olvasáslista legfrissebb 2016-os változata olvasási sebességtől függően frissül, úgyhogy nyomon tudjátok követni, mikor mi került fel (vagy esetleg miről fog felkerülni).

Ami pedig a mi következik még részt illeti... Bizonyára megfigyeltétek az oldal tetején levő könyvborítókat. Azok a kötetek találhatóak ott (folyamatos frissüléssel), amik közül legközelebb válogatok, amik közül legközelebb kerül fel valamelyikről írás. 

További jó böngészést a blogon! Találkozzunk februárban is!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *