Responsive Advertisement

2020. március 31.

2020 március

Márciusban összesen:
- Befejezett könyv: 6
- Teljesített kihívás: 2
- Összes teljesített kihívás: 15/3
- Oldalszám:1120
- 2020 összes oldala: 2586


Teljesítettem a 3 ifjúsági kötet kihívást.
A kötetek, amikkel kipipáltam:
Teljesítettem a 3 könyv ugyanattól a kiadótól kihívást.
A kiadó, aki kiadta őket: Könyvmolyképző kiadó
A kötetek, amikkel kipipáltam:

Egy kicsit mesélnék a kihívásokról. Valaki megkérdezte tőlem, hogyan tudok igazodni ahhoz, hogy adott könyveket olvashatok el és kategóriákba (feladatokba) sorolom őket. 
Igen egyszerű. Nyilván ez valamennyire rám és a könyvtáram olvasatlan részére van szabva. Egyfajta motiválás, hogy valamit kezdjek már azzal a több száz olvasatlan kötettel, amik ott árválkodnak a dobozaimban, a polcaimon és mindenfelé... 
Igazándiból, ebben a hónapban valahogy sikerült magamhoz képest "rengeteget" olvasnom. Így pipáltam ki két olyan kihívást, amik több könyvet igényeltek. Most sokan gondolják: A Siló, meg a Halálka...? De hát azok mese/kisregény kategóriások.

A 3 ifjúsági kötet kihívása igazándiból az egyik legegyszerűbb kategória volt a listámon. Elvégre az ifjúsági könyveket szeretem, rengeteg van belőle a polcaimon, és azok általában olyan szerkesztésűek, hogy ne ijessze el az ifjúságot (széles margók, nagy betűk, rövid fejezetek). Ezt egy amolyan limonádé kategóriának terveztem a sok komor kötet közé. 

A 3 könyv ugyanattól a kiadótól... Ez egy régi rovat, a "Kiadós zúzás" emlékére került fel a listára. Sajnos a rovat befuccsolt, mert ennyire még sem tudom tartani magam ahhoz, hogy kitől olvasok. Viszont vannak azok a kiadók, akiknek a könyveit ilyen vagy olyan okból nagyon szeretem. Rengeteg kiadó játszott ebben a körben: Agave, Beholder (pedig már megszűnt), Delta Vision, Geopen.. csak hogy említsek egy párat. A befutó azért lett a Könyvmolyképző, mert nemes egyszerűséggel ennek a kiadónak a könyvei költöztek velem a legnagyobb számban az elmúlt 4-5 évben. Ha megnézitek, hogy idén hány könyvet olvastam összesen (12) és hogy abból mennyi KMK-s (5 db), akkor jól látszik, hogy közel az olvasmányaim fele. A többi kiadótól ezzel szemben csak 1-2 darabok kerültek át olvasott részbe. Mivel, ha az első 15 küldetést kipipálom, ez a feladat is újra listára kerül... hááát, majd kiderül, hogy ugyanez lesz e az eredmény. 

Míg azonban nekieshetek a következő 15-ös feladatlistának (vagy hát megismételni az elsőt), addig sok könyv lapja fog még a kezemen átmenni... 
Nektek hány feladat lenne már pipa a listáról?

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *