Responsive Advertisement

2011. november 3.

Kihívás: Halloween - avagy halottak napja


Íme egy újabb csodás kihívás, amire természetesen muszáj volt feliratkoznom. Az esemény nem más, mint a Merielle által indított Trick or read! – Közeleg a Halloween! kihívás, melynek lényege, hogy október 1 és november 1 között olvassunk el egy tetszőleges könyvet, amiben van szellem, boszorkány vagy valami egyéb szörnyűséges lény, mint a vámpír, vérfarkas stb...


Miért jelentkeztem rá? Szeretem a fantasyt, a misztikus olvasmányokat, a tréfás szellemeket, miegymást, vagyis a természetfelettit. 


Teljesítés? Pipa


Mielőtt elmondanám, hogy mi volt az a könyv, amit megjelöltem, és amivel teljesítettem, engedjétek meg, hogy előre bocsássam, mely olvasmányaimban akadtak szellemek eddig, az idei évben.
Márciusban elolvastam Tonya Hurleytől a Szellemlány című irományát, mely absztrakt, fekete humorral fűszerezett olvasmány. Sokaknak pont ez miatt nem tetszett, elborzasztotta az olvasók egy részét, ellenben nekem tetszett.
A Vámpírakadémia részeit már nem is mondanám, amikben ugye olykor "előtűnnek" bizonyos "emberek" szellemei.
Rachel Cain sorozatában is előfordul a szellem-jelenség, illetve a korábban már jellemzett manga-sorozatban is, ami elsőként került fel a blogra. Ez nem más, mint a Bizenghast manga, melyben ugye a szellemeket keresik a fiatalok.


És most következzék a kötet, amiben szintén szerepelnek szellemek, és a kihívás ideje alatt olvastam: Neil Gaiman - Csillagpor. Az egymással vívó fivérek, akik meghaltak, de szellemként továbbra is jelen vannak a kedvenc szellemes szellemeim között vannak, akárcsak Oscar Wilde tréfás kísértete. Nem tudom, melyiket kedvelem jobban, de az biztos, hogy mind a kettő nagyon kedves, és tetszettek.


Szeressük a szellemeket, a Hello-Wien -t és a kísértethistóriákat!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *