Responsive Advertisement

2014. augusztus 1.

A nagy blogátalakítás, avagy küldeném a könyvet...

Mielőtt elkezdtem volna a blog átalakítását úgy gondoltam, megkérdezlek titeket, kedves Olvasók, hogy mit gondoltok, min kellene változtatnom? 

Ígértem, hogy ráadásnak adok egy (általatok választott) könyvet annak, akinek... Először arra gondoltam, hogy a legjobb ötletek beküldője lesz az, akinek odaadnám vágyai könyvét, de annyian küldtek érdekes és tetszetős ötleteket, amiket felhasználhattam, hogy inkább fortunára bízva sorsoltam - erről majd kicsit később.

Először is szeretném elmondani, milyen ötleteitek voltak, mi valósulhatott meg, és mi az, amin elég sokat gondolkoztam, hogy lehet...

Kaptam egy olyan tippet, hogy esetleg egy könyvekhez kapcsolódó playlist lehet, hogy jó lenne. Elkezdtem rajta gondolkozni: miért ne? Noha az ötletet még nem láthattátok megvalósulni, de adott egy remek ötletet, amit biztosan fogok kivitelezni az oldalon.

Szavazások és nyereményjátékok: többen is írtátok, hogy ez hiányzik, és mivel nem vagyok a rossznak elrontója: lesz egy nyereményjáték augusztusban, amin majd egy dedikált példányt lehet nyerni egy kötetből. Hogy melyik ez a könyv? Hamarosan kiderül. Addig is készüljetek, mert szükség lesz egy kis nyomozói vénára ;) A szavazásokat pedig azért tartom érdekesnek, hogy írtátok, mert szeretnék a jövőben úgy adott témákról posztokat írni, hogy előtte megkérdezlek titeket - amolyan közvéleménykutatós posztokat, érdekességeket. Bízom benne, hogy minél többen részt vesztek majd ezekben, hogy kiderüljön, milyen eredmények születnek az egyes területeken :)

Fejléc, színvilág, menüelhelyezkedés: valahogy szeretem a sötét színvilágot, és nekem is irritálja a szememet ha jobb oldalon van a menü. Szeretem élvezni a bejegyzéseket, úgyhogy kevesebb kütyü alkalmazásával nem a bejegyzések jobb vagy bal oldalán jelennek meg ezek, hanem egy külön kütyü fülnél. Így szerintem nem olyan zavaróak. A fejlécet pedig a Facebook oldalon használom. (Köszönet a fejlécért a grafikusomnak :) )

Könyvekből készült adaptációk: a régi rovatot újraélesztettem, és olyan elvetemült ötletem támadt mi lenne, ha komplett filmmaraton hetek is bekerülnének, amik keretein belül könyvekből készült filmek és sorozatok kerülnének véleményezésre. 

Ami megváltozott tehát az oldalon: új lett a sablon, és teljesen felrúgtam az elrendezést. A hátterek folyamatosan változnak, viszont ezen még lesz bővítés, a színvilága pedig továbbra is könyves jellegű (próbál lenni). A bejegyzéseknél igyekszem megtalálni egyfajta letisztult stílust, hogy ne legyenek monotonak, szürkék, egyhangúak, és némi érdekességet is betenni az adott könyvekről, sorozatokról. 

Hát, ennyi lenne... Oh, vagyis mégsem. Kié lett a könyv, és milyen könyv? Segítségül hívtam a random.org -ot, benyomtam a koordinátákat, és a győztes, akit kidobott... Shannon Hale Austenland - Vakáció Mr. Darcyval című könyvét választotta. A nyertes kapott értesítést az általa megadott e-mailcímre, várom jelentkezését. Ezúton is gratulálok neki! 

Aki ezúttal nem nyert, ne csüggedjen, hisz augusztusban újabb játékkal és újabb nyereményekkel érkezek.

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm ezúton is a segítségét, aki megosztotta velem a véleményét, hogy milyen legyen a blog, hogy lehetne szebbé/jobbá/olvasóbarátabbá tenni!

További jó olvasást!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *