Responsive Advertisement

2023. július 2.

Filmszemle: Gyönyörű sorscsapás

 Megmondom őszintén, meg kellett néznem a blogon, hogy mikor olvastam a könyvet (10 éve) és meglepődve láttam, hogy olvastam a sorozat egy másik részét is a Gyönyörű esküvő -t.

Arra emlékeztem, hogy a Gyönyörű sorscsapás nem tartozott a kedvenc könyveim közé. Akkoriban olvastam a Tökéletes kémia című könyvet is, amit nagyon szerettem és annak egy lebutított, gagyi koppintása volt ez a könyv, felesleges drámákkal, idegesítő hősnővel, és egy papuccsá vált szobakutyával. Ami számomra meglepő, hogy a Gyönyörű sorscsapás előbb kapott filmet, mint a Tökéletes kémia (nem tudom elképzelni, mire fel! Biztos jobb volt a marketingje...).

A történetet mindenki meg tudja nézni az előzetesben. A könyvet nagyon nem szerettem, de gondoltam adok a filmnek egy esélyt...

Kár volt kidobnom rá az időt. Akik imádták a könyvet, még azok is sorscsapásnak nevezték ezt a filmet. Travis nem veszett kutya, hanem egy szimpla lábtörlő. Egy még jobban lebutított, még jobban papuccsá tett idióta. Abby nem szemüveges jól tanuló kislány, hanem egy tini liba.

A film legnagyobb bakija, hogy rögtön az elején kiderül, hogy mi Abby múltja, ami itt ráadásul egyáltalán nem sötét múlt. Ezen felül, mikor ellátogat Travis családjához, azonnal kiderül, ki ő. De ez így annyira gagyi, hogy az már fáj!!! És teljesen értelmetlenné teszi a sztorit is. A könyvben legalább ezt a jó időben dobták be, de itt a filmben nem értettem, miért kell a Maddox házban megtudni, hogy Abby Lucky13... Amúgy a filmben hiányzik a maffia, és Travis állásajánlata is, így semmi értelme annak, hogy leveri a főgonosz házicicáit (még mindig abszolút röhejesnek tartom, hogy a főgonosz testőreit egy kamasz kölyök lazán kiüti...)

Nagyon gyenge eresztés, hiszen Travisről egyáltalán nem az jut eszünkbe hogy rossz fiú. Kimarad a cigizés is. Abby sötét múltja egyáltalán nem sötét, csak egy szimpla sajnálatra méltó múlt, így a lányon többeknek megesik a szíve. Americáról jóformán az sem derül ki, hogy őt Americának hívják... 

Abby a filmben nem csak egy ostoba liba, hanem egy könnyűvérű ostoba liba szintjére süllyed, aki tényleg csak arra vár, Travis mikor dönti már meg. Amikor meg elérné, hogy a fiú megtegye, akkor meg jaj, hát nem szabad, én jó kislány vagyok... ja mégse... ja mégis... ja mégse... áh, dugj meg, és kész...

Összességében nézve, a szereplőválogatás csapnivaló, a színészi játék eléggé gyenge, a történet átírása teljesen logikátlanná tette a fő szálat, és a nagy csattanó a végén ezért elmarad. Azzal, hogy Benny karaktere nem lett keményebb, vagy ijesztőbb, igazándiból ugyanaz a hatása, mint a könyvbe. Nem csináltam ijedtemben a bokámra, hogy veszélyes lenne a fickó... Egy egyszerű uzsorás szintjére helyezték, semmi maffia vonal, vagy ilyesmi...
Egy-két vicces beszólás/helyzetkomikum elcsattan, de amúgy meglehetősen gyenge. Időpazarlás... Az összes vicces részt lelövik egyébként az előzetesekben, úgyhogy ha valaki azokat látta, már mindent látott...

Előzetes: 

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *