Responsive Advertisement

2012. január 31.

Újévi fogadalom - Januári felvonás

Gondolom, már sokan kíváncsiak, hogy telt a január, mi újság a fogadalommal, amit újévkor tettem.

Hogy ne felejtsek el semmit, minden könyvről csináltam egy kis szösszenetet.

Lássuk csak: 45 -ről indultunk, 46 -ra változott a hónap végére... De mi is történt valójában, és hogy áll most a fogadás, íme a történet röviden, vagyis a januári alakulás:


1. könyv: Marcello D'Orta - Isten ingyér teremtett bennünket
Adatok:
Hozzájutás: ajándékba kaptam
Elolvasva: 2012.01.01.
A listán maradt könyvek száma az olvasása után: 44

Szóval, őt egy kedves barátnőmtől kaptam újévkor, és január 1. napján költözött fel arra a bizonyos polcra. Nem időzött ott sokáig, mert már a hazaúton olvasni kezdtem. Rövidsége, és humora miatt még a délután folyamán felkerült az olvasottak köreibe.

___________________________________________________________________________________________


2. könyv: Petőfi Sándor válogatott prózai írásai
Adatok:
Hozzájutás: még 2011 nyarán egy könyvtártól vásároltam, ahol selejtezés volt.
Elolvasva: 2012.01.04.
A listán maradt könyvek száma az olvasása után: 43

Ezt a könyvet később kezdtem el, mint Imre Viktória Anna könyvét, és egyik pillanatról a másikra gondoltam meg magam. Levettem a polcról, és olvasni kezdtem. 1-2 óra alatt végeztem vele, és valamelyest újra lendületet vettem az olvasás terén. Még Shakespearehez is meghozta a kedvem, és tudtam, hogy a 45 között van a Lear király, de aztán mégis IVA könyvét folytattam inkább...

___________________________________________________________________________________________


3. könyv: Imre Viktória Anna - Kísértés Rt.
Adatok:
Hozzájutás: karácsonyi ajándék volt Timustól. Mikor meghozta a postás utáltam a borítékot, hogy közém és a könyv közé állt, csak kerüldöztem a csomagot napokig, mert kaptam hozzá egy kikötést: csak dec 24-én nyitható ki.
Elolvasva: 2012. 01.09.
A listán maradt könyvek száma az olvasása után: 42

Elindultam a fogyás lejtőjén és ennek nagyon örültem. Még nem volt igazán nagy csábításom, sem elvonási tünetem, de még nem merem elbízni magam. Gyorsan feltettem ezt is a könyvespolcra Sansa könyve mellé, és máris lekaptam a következő darabot...

___________________________________________________________________________________________




4. könyv: Peter S. Beagle - Az utolsó egyszarvú
Adatok:
Hozzájutás: egy antikváriumi túra során akadtam rá
Elolvasva: 2012.01.13.
A listán maradt könyvek száma az olvasása után: 41

Elkezdtem megközelíteni a 40- et, úgyhogy nagyon boldog vagyok. Már tudom is, mi lesz a következő darab, amit kipéciztem magamnak. Mivel egyelőre a listát úgy állítom össze, hogy a portalanítás után felállított sorrend alapján az első könyveket emelem le a polcról, így nem is nehéz. Már látom, hol lesznek hamarosan gondok, de annyit elárulok: nem a soron következő darabnál...

___________________________________________________________________________________________


5. könyv: Wolfgang Hohlbein - Támadás a világűrből
Adatok:
Hozzájutás: netes vétel volt egy molytól
Elolvasva: 2012.01.19.
A listán maradt könyvek száma az olvasása után: 40

Már kezdek kicsúszni a hónapból, 12 nap, és vége, és utána biztos, hogy kevesebb időm marad majd olvasni. Ezért is örültem volna, ha ez a vézna kötet gyorsabban olvasható, viszont nem volt az. A jó hír viszont, hogy  4X10 kötetem maradt hátra, és már látom a polcomon második sorba rekedt első pár kötetet. Még nem adtam vásárlásra a fejem, úgyhogy örülök, hogy jó úton haladok a csökkentés irányába :)

___________________________________________________________________________________________


6.könyv: William Shakespeare - Lear király
Adatok:
Hozzájutás: antikvár darab. elkezdtem összegyűjteni Shakespeare munkáit, mert meglehetősen műveletlennek tartom magam, hogy még csak párat ismerek közülük, pedig vannak köztük egészen jók.
Elolvasva: 2012.01.25.
A listán maradt könyvek száma az olvasása után: 40

Jött a postás, és 01.24 -én nálunk hagyott egy csomagot. Egy könyv volt benne. Nem, nem vásároltam, úgyhogy még mindig nyeregben vagyok. Viszont: az a könyv került Williamé után következőnek a listára (vajon miért nem bánom sem azt, hogy jött, sem azt, hogy ő lesz a következő?). Elég vékonyka, és ha jó lesz, biztos, hogy hamar végzek vele is, és utána 3-mal fog kezdődni az olvasandóim száma.  És, mivel az a könyvecske fantasy, és már nagyon kíváncsi vagyok rá - tetszik a borítója -, ezért szerintem gyorsan olvasottak közé kerül :)


És, mivel jelenleg január 31 van, ezért a Januári hónapot ezennel lezárom!

Jelenleg 40 könyv van a listán, úgyhogy a csuszkát is úgy állítom be, hogy 40 könyvön állapodjon meg. Ennyi választ el tőle, hogy megnyerjem a fogadást, és bebizonyítsam a kétkedőknek, hogy tényleg meg lehet állni a könyvvásárlást.

Tehát mindenki, aki rám fogadna/fogadott, azoknak üzenném: kitartok, nem hagyom elcsavarni a fejem :) Még nem buktam el, és nem terveztem, hogy el fogok. Az első hónap végén még mindig versenyben vagyunk. Még 40 könyv, és megvehetem az első könyvemet az évben. 

A következő hónapban jelentkezem legközelebb, hogy beszámoljak nektek az események alakulásáról. Addig is: a könyvek nyújtotta pozitív élmények legyenek veletek!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *