Responsive Advertisement

2012. június 18.

Könyvheti élmények - 2012.06.09-10.

Idén végre második alkalommal ugyan, de sikeresen eljutottam a könyvhétre, ráadásul 2 napon is, nevezetesen szombaton, és vasárnap.

9-én, szombaton érkeztem meg a fővárosba, tömény 5 óra vonatozás után, ahol @Ross felszedett, és vonultunk is a városba. A délelőtti programjaink után ellátogattunk "1-2 órára" a könyvhétre, ahol jócskán ott rekedtünk estig. Pár mollyal megbeszélt találkozóra mentem, akik között ott volt @Timucica, @Hankman, @Greylupus, @Fummie, @Sister és @Wee (vííí), akikkel már korábban is találkoztam.

Sikerült befutnia @Nita_könyvgalaxisnak @Gonoszkaktusz ikremnek is, aki egy tragikus hírrel üdvözölt (R.I.P. Májköl - az örök tüskemezők hőse) és @Nancynek is, aki újabb "mini csapatot" hozott magával. Mellettük végre személyesen találkozhattam @Loki -val - nem Thor mostohatestvérével -, @Nicky_ -vel, @Amadea -val (•.•) @Xeroikosz -szal (aki galád módon nem hozott diabolót) és @Grettyvel.

A fogadás miatt ugyan kimaradt a könyvvásárlás, de a szívfájdítás nem, úgyhogy nem tudtam ellenállni egy saját Hamlet meg egy Rómeó és Júlia mangának. Az idén természetesen a dedikálások sem maradtak ki, így elsőnek gyorsan a Türkizkék hegedűt firkáltattam össze, másodszor pedig a vonaton megkezdett Brandon Hackett könyvet.
Sajnáltam, hogy a fogadás miatt Benina legújabb könyvét nem sikerült sem beszereznem, sem aláíratnom, de remélhetőleg ami késik, nem múlik...

Sok ereklyét gyűjtöttünk a könyvhéten, és rengeteg élményt...
Vasárnap dél környékén sikerült kiérkeznünk a Vörösmarty térre, ahol Lengyel Dávid és Kuba Richárd dedikálták a könyvüket, és jó molyok lévén ott molyoskodtunk velük. Mivel rossz szokásomhoz híven megint tömegközlekedési járatokhoz voltam kötve, ezért hamarabb hagytam el a helyszínt, mint szerettem volna, viszont ismét kaptam időt rá, hogy elolvassam Az ember könyve második felét.

Hulla fáradtan, sok élménnyel gazdagodva érkeztem meg Győr városába - ahol szintén volt könyvheti rendezvény. Igaz, abba a forgatagba idén nem sikerült bekeverednem, de talán jövőre majd arra is sort kerítek.

És noha könyvet nem vehettem, mégis rengeteg ereklyével tértem haza: @MFKatától megkaptam az egyedi molyos bögrémet (ezúton is köszönöm neki), rengeteg könyvjelzőt gyűjtöttem be, sok ismeretlen vált ismerősség, és rengeteg élménnyel gazdagodtam a két nap alatt.


Köszönöm a vidám napokat! Találkozzunk jövőre is a Könyvhéten! 

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *