Responsive Advertisement

2014. november 7.

Blogos nyomozás Borival - extra segítségek


A hét folyamán hétfőtől csütörtökig rejtvények láttak napvilágot, amik egy-egy könyvhöz vezettek. Ezen könyvek leírása megtalálható a blogon, és mindegyikben van egy-egy kiemelt szó/kifejezés, amikből ki lehet rakni egy értelmes mondatot (vagy többet, de egy is elég, hogy a kalapba kerülj). 

Nincs meg a mondat? Valamelyik nap segítségénél elakadtál? 

Adok még egy kis segítséget. Íme a rejtvények, és a könnyítések egybe...

Hétfő: (1. nyomhoz)

Szia Idegen! Kellene egy kis ihlet?
Kínálok egy múzsát, nesze vigyed!
Hogy nem kell? Pedig hidd el, extrás!
Nem kell tőle több, csak egy harapás!

Extra segítség:
Főhősöm egy nő, ki vámpírokat csapolt.
Úgy vesz tőlük vért, mint más a bort.
Magyar nyakba magyar szemfog hatol,
Ha ez a lányzó a színen landol...


Kedd: (2. nyomhoz)

Hogy ki vagyok én? Nem tudhatja senki.
Van egy bátyám, ki az életemet menti.
Makacs vagyok, és egyfajta fél szerzet.
Kinek sztorijából magyarul kijött 2 kötet...

Extra segítség:
Miután bemutatkoztunk testvéremmel a magyaroknak,
Azok a kiadásunkban elakadtak...
Harmadik kötetünk magyarul még nincs.
Úgyhogy becsüld a kettest, az most a kincs!
A csodaszarvas vezessen hozzám el!
Mely a kiadónkkal üzletel...


Szerda: (3. nyomhoz)

Olyan hely vagyok, hol a legtöbben növényt termesztenek,
Hol meleg van, s kiről egy környezeti hatást is elneveztek.
Nem vagyok átlátszó, nem vagyok homályos.
De nálam a kulcs, a hármas, a titokzatos...

Extra segítség:
Néhány fiatal lakik bennem jelenleg,
Angolul a sorozatból sok kötetetre lelhettek.
A magyarok kettőt ismerhetnek, többet nem.
Ha csak nem olvassák tovább angol nyelven.
Vámpírok vannak mindenhol, mindenfele
És az emberek tisztában is vannak vele.
Akad itt szellem, de az jószándékú
Jönnek a vadászok, úgyhogy lesz csihi-puhu...

Csütörtök: (4. nyomhoz)

Nálam a negyedik kulcs, úgyhogy nagyon figyelj,
Nehogy e hiánya miatt bukjál el!
Hogy találsz meg engem? Ez nagyon egyszerű:
A tömegből kitűnök, mint vörös fejű.
Megátkozott valaki, így vonzom a bajt,
Az életben maradás, ami előre hajt...
Balszerencsém egy átokhoz kötődik,
Attila, egy táltos, ki felettem őrködik...

Extra segítség:

Balszerencsében rejtezik az átok,
Mi miatt kiutat nem sokat látok.
Nem tudom, ki tette, vagy miért épp velem,
Azt tudom, hogy most már nem kedvelem.
Egy táltos áll az oldalamon, hogy oldjuk az átkot,
De ilyen táltost még a világ se látott...

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *