Responsive Advertisement

2010. július 22.

Könyves játék

Nancy -től kaptam egy könyves játékot, és ezúton szeretném neki megköszönni.
A feladat a következő:
Írj fel 10 könyvet, amiket te már olvastál, de ajánlanád a többieknek is. Majd nevezz meg 5 bloggert, akinek kíváncsi vagy a véleményére és linkeld ki őket, végül hagyj nekik üzenetet a blogjukon.

Elgondolkodtam, hogy mi legyen ez a 10 könyv. Íme a lista:
1. Rob Thurman - Éjvilág (mi mással kezdeném?)
2. Karen Chance - Megérint a sötétség (mert szerintem nem egy sablon vámpír sztori)
3. Nicholas Sparks - Az utolsó dal (mert nagy hatással volt rám)
4. Neil Gaiman - Sosehol (ehhez nincs mit hozzáfűzni)
5. Cassandra Clare - Csontváros (szerintem remek kötet)
6. J. Goldenlane - Farkastestvér (mert magyar, mert jó stb...)
7. Andrew Bellringer - ParaPolice (remek krimi és nem szokványos)
8. Oscar Wilde - Dorian Gray arcképe (tetszett, hogy tanulságos)
9. Tracy Chevalier - Leány gyöngy fülbevalóval (mert tetszik, ahogy fűzi a szálakat)
10. Kelley Armstrong - Summoning (mert ez nem maradhat le a listákról)

Akiknek továbbadnám, már lehet, hogy van... Sőt, Nancy már továbbadta Giginek, de azért én is továbbadnám tehát: Gigi -nek; Nima -nak... Másoknak most nem tudom :P

6 megjegyzés:

Nancy írta...

4 könyvben biztos voltam, hogy benne lesz a 10-es listádban, és tényleg benne van :D

Mandi írta...

Oké, hármat sejtek, hogy mi, de mi a negyedik? (a Thurman, Clare és Armstrong könyvek eléggé kiszámíthatóak voltak, de mi a negyedik?)

Nancy írta...

Thurman, Goldenlane, Armstrong és Bellringer volt a tippem. A pupi 2-t hiányoltam, az utolsó dalon meg meglepődtem. :D

Mandi írta...

Pupi 2 azért nincs, mert azt még nem fejeztem be :) Gondolkodtam rajta, hogy berakom, de ott van a szabályban, hogy "amit olvastál" és azt még ha úgy nézzük, nem olvastam :D Clare miért nem szerepelt a repertoárban nálad tippnek? Hisz őt is mindenhova kinyomom XD Egyébként azért nyomtam ki Bellringertől a ParaPolice -t, mert még nem fejeztem be a Pupi 2 -őt, másképp ő került volna ki tőle:)

Nancy írta...

Jogos. Aztán rájöttem, hogy valószínűleg ezért nem raktad ki :)
Nem tudom. Valahogy Clare-ben a Te esetedben nem voltam biztos. Giginél tudtam, hogy bekerül a 10-be, de Nálad inkább Armstrongra tippeltem :D De lehet, hogy csak azért volt egyértelműbb Armstrong, mert többet beszélgettünk róla. :)

Mandi írta...

nekem ugyanannyira tetszett a clare kötet, mint az armstrong :) egyébként a csontvárosról is áradoztam már eleget XD

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *