Responsive Advertisement

2013. november 24.

Témahét - 4. témajelölés

Ezen a héten "Az én történetem" témahét volt. Ennek keretein belül felkerült Jasper Fforde-tól az Egy regény rabjai című könyv, ahol Thursday Next osztotta meg a világgal az élményeit. És mások élményeit... És mindenki élményeit...

Azért is kerülhetett fel mellé egy kis cikkecske az egyes szám első személyben írt könyvekkel kapcsolatosan... egy kis memoár.

Illetve Katniss történetéről írtam, mely szintén ebben a szemszögben íródott Suzanne Collins tollából. (Az éhezők viadala - futótűz)


A következő hét témája: Trükkös fiúk
Olyan szereplőkkel ismerkedhettek meg a héten, akik meglehetősen agyafurtak, és rafináltak... Mindig előhúznak valami trükköt a cilinderből... a kérdés már csak az, kik lesznek ők, és mit tudnak, amit esetleg más nem ;)



Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *