Responsive Advertisement

2011. október 5.

Kihívás: Egy ősz Oscar Wilde-dal



Oscar Wilde egy különös író, kinek ehhez mérten különösek az irományai is. A blogon is szerepel pár írásáról némi apróbb véleményezés (még a régi korszakból, mikor a rövidebb véleményezéseket preferáltam). Mesés világai, tanulságos történetei előadási stílusa miatt sokan szeretik.

Miért jelentkeztem rá? Jómagam is szeretem Oscar Wilde műveit, így kapva kaptam az alkalmon, hogy ne csak Ciccnyognak (a kihívás kitalálójának), hanem nekem is legyen "Egy ősz Oscar Wilde-dal"!

Teljesítés? Pipa


Wildetól a személyes kedvencem a Dorian Gray arcképe, de ezúttal nem ezzel jelentkeztem a kihívásra, hanem egy másik történetével: A canterville-i kísértet cíművel.
Miért éppen vele? Mert amikor először olvastam ezt a bájos kis mesét, sok vidám pillanatot szerzett. Nemrég találtam egy rémhistóriás könyvet az egyik könyvesboltban, amiben benne volt ez a kis történet, de a vége hiányzott belőle. Ekkor gondoltam rá, hogy igen, ő lesz az, akivel teljesítem ezt a kihívást, úgyhogy ezúton is köszönöm Ciccnyognak, hogy rávett ennek a könyvnek az újraolvasására.

És ti? Olvastatok már Oscar Wildeot? Nem? Noha én is kétkedve nyúltam hozzá a műveihez eleinte, legnagyobb megdöbbenésemre tetszettek a művei, a hangulat és a mondanivaló miatt. Elég egyszer kipróbálni, és vagy rászoksz vagy rájössz, hogy nem neked való...

Merd kipróbálni te is!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *