Responsive Advertisement

2011. október 1.

Könyvárvaház, avagy örökbe fogadnék könyveket!

Kedves Mindenki!

A segítségeteket kérném! Könyvtáramban megüresedett néhány hely, éppen ezért gondoltam arra, hogy fel kellene őket tölteni, mert nem tetszenek a könyvespolcaimon tátongó hézagok.
Próbálkoztam mindenféle oldalakon szétnézni, hátha valamivel feltölthetném az üres helyeket, azonban ez nehezebb munka, mint eleinte hittem, ezért is fordulok hozzátok, és kérem a segítségetek!

Az akció fedőneve: A nagy örökbeadási-örökbefogadási akció

Kiket "fogadnék örökbe"? (ellenérték fejében, természetesen)
Egyrészt olyan könyveket várnék, akik az alábbi műfajokban íródtak:
- fantasy
- sci-fi
- fantasy - sci-fi
- krimi

Másrészt csináltam egy polcot molyon, amire felpakolom azokat a könyveket, amik érdekelnének (folyamatosan frissül), illetve (ha moly tagok vagytok) ide tudtok feltölteni nekem olyan könyveket, amiktől megszabadulnátok, és úgy gondoljátok, hogy engem érdekelhetnek. Aki gondolja, az írhat e-mailben is, ha van olyan könyve, amitől megszabadulna, és jó kezekben akarja tudni.

Aki ismer, tudja, aki nem, az most meg fogja tudni: teljesen mindegy, hogy a könyv jó, vagy rossz a közmegítélés szerint, szeretem magam megtapasztalni a könyvek nyújtotta élményeket, úgyhogy ha bármi ilyesmi akad nálatok a "felesleges könyvek polcán", nyugodtan keressetek meg akár molyon, akár e-mailben, akár facebookon. Amennyiben az adott könyv megragad, garantáltan fenntartok neki egy helyet a polcaim valamelyikén.

Az árról, a szállításról, és a többiről privátban egyeztetünk.

Egy kis előzetes, hogy én miket keresek jelen pillanatban: (Nem fontossági sorrendben vannak felírva)


Más: Tőlem is örökbe lehet fogadni (vagy vétellel, vagy cserével). Nekik is csináltam egy polcot a molyon, ami itt nézhető meg: molypolc

Eddig a molypolcon van:
- R.A.Salvatore - A hajnal ösvénye (új könyv, nem is olvastam, 800 Ft-ért vagy egy másik könyvért cserébe keresi az új gazdit, igény szerint képet is tudok róla küldeni. Annyi a baja, hogy már bebarnultak a lapjai...)

Bízom benne, hogy hamarosan sok új baráttal leszek gazdagabb általatok, és cserébe csak annyit tudok ígérni, hogy nagyon fogok rájuk vigyázni!

Keressetek meg minél előbb, és segítsetek, hogy az üres helyekre új lakók költözzenek!

(Használjátok ki most, amíg az üres helyek száma tart!)

Üdv: FFG

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *