Responsive Advertisement

2011. október 23.

Kihívás: Két könyvet a magyar írókért!


A magyar írókért folyó harc manapság sok blogger és moly csatája, hogy végre merjenek lépni az írók, a kiadók, és a magyar közönség is megismerhesse a munkákat.
Ehhez adott hozzá egy csipetnyit Hársfaméz_szeee moly is Vásárolj két könyvet! – Kampány a magyar ÍRÓKÉRT kampányával, mely során igényesen megírt, magyaroktól származó alkotások megvásárlására buzdította a nagyérdemű olvasósokaságot. 

Miért jelentkeztem rá? Még mindig ugyanazt tudom szajkózni, amit már sokszor megtettem: a magyarok legalább olyan ügyesen és jól írnak, mint akármelyik külföldi írótársuk.

Teljesítés? Pipa

Idén sok magyartól származó könyvet vásároltam és olvastam, és gondolkoztam is, hogy melyik lehetne az a páros, amelyikkel el lehetne indulni. Végül Greta May könyvei nyertek nálam.
Miért? A precíz kidolgozás, a jól láthatóan belefektetett munka, és a magas minőség miatt, ami miatt bátran ajánlom mindenkinek a könyveit. Greta May Bűnre nevelve könyve arra a polcra került nálam, amire azok a könyvek kerülnek, amik bárhol, bármikor elbűvölnek, beszippantanak. Noha sokszor nem volt könnyű olvasni, és egy buszon is majdnem fennmaradtam miatta, de megérte. Miután végeztem vele örültem, hogy egyszerre szereztem be mind a két kötetét, így nem kellett várnom rá, hogy megjöjjön a folytatás, hanem azonnal kézbe is vehettem a Hiénát.

És hogy támogassam még a magyar írókat, Timust is megpróbáltam bűnre nevelve rávenni az olvasásra, de csak annyira, hogy ne legyen belőle hiéna... ;)

Támogassátok ti is a magyar írókat azzal, hogy megveszitek, és olvassátok a könyveiket! Ne hagyjuk, hogy eltűnjenek a magyar írók!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *