Responsive Advertisement

2013. október 22.

Naplóbejegyzés (# 5.)

Most, hogy erre a hétre kivettem a szabadságom (önkéntes őszi
szünetem), végre van időm írni, olvasni, és mindent csinálni, amit szeretek.
Meg azt is, amit annyira nem... 
Észrevettem az utóbbi hetekben, hogy megemelkedett az olvasott könyveim száma, viszont írni valahogy nemigazán tudok róluk. Már napok óta tologatom Suzanne Collins - A kiválasztott könyvéről az írást, közben elterveztem, hogy lesz egy Jan Fenneles is (ajánló a kutyásoknak). 

Kíváncsivá tett, meddig fog tartani ez a fajta lendületem, úgyhogy elkezdtem visszanézni, mennyi volt a publikálás az elmúlt időszakban, és kissé meglepődtem. Szerény elhatározásom az volt, hogy idén több könyvről fogok posztolni, mint tavaly. Ha csak egyetlen kötettel is túllépem azt a számot, már boldog leszek. Ezek mellett igyekszem a minőség javítására is, mert az sem elhanyagolható.

Észrevettem, hogy már nincs is olyan sok vissza. Még 12 könyv, és teljesülhet az idei évi egyik kihívásom? küldetésem? Nem is tudom, melyik rá a legjobb szó.

A goodreads megdicsért, hogy egészen jó úton haladok afelé, hogy az idei évben a tervezett 60 könyvet elolvassam. Tekintetbe véve, hogy még naptár szerint lenne időm olvasni, és teljesíteni a challenget, szerintem ezt idén el fogom bukni.
Még 10 könyv hiányzik a listáról, vagyis a kihívás teljesítéséhez. Nem is tűnik olyan soknak, viszont tekintetbe véve, hogy meglehetősen kevés a szabadidőm manapság, és amikor van is úgy le vagyok strapálva, hogy inkább "haldoklással" (=alvás) töltöm az időm... Túl sok tennivaló, túl kevés idővel. Igaz, az év végéig még van 2 hónapom, plusz még az október sem ért véget. 

Még nem tudom, mi lesz, viszont jópár könyvet szeretnék még elolvasni. A fogadási listámon a szám meglehetősen stagnál annak ellenére, hogy elolvastam már az Éhezők viadala köteteit is. Kár, hogy nem voltam a fogadási listán, pedig akkor már újabb 2 kötettel kevesebb lenne. Folyamatosan pásztázom a várólistát, hátha le tudok róla szedni ezt, vagy azt, de azt hiszem, ez még várat magára.

Tehát ez a hónap valahogy a célokról, az azokhoz való utakról szól a "házam táján". A blogon is csináltam pár aprócska változtatást, ami talán senkinek sem tűnik fel, de legalább megvan az érzet, hogy valamit csináltam.

A hónap még arról is ismertes, hogy kezdenek hazaszállingózni a könyveim. "A" helyen levő olvasatlan polcomon valamilyen szinten sikerül már elférnem, ugyanis egy "B" helyen levő polcra is cipeltem át, és csak olvasás után kerülnek vissza az "A" helyre, de akkor már a helyben bővelkedő olvasott szekcióba. Örülnék neki, ha az idei évben sikerülne felszámolnom az olvasatlan szekciót, mert remek érzés az, mikor egyszerre egyet olvas az ember, és ha azzal végzett, akkor elslattyog a könyvesboltba, vesz egy újat, és kiolvasás után azt is rakhatja azonnal a polcra. Szeretnék visszaállni arra, mikor egyszer csak egyet olvastam, mert úgy sokkal nagyobb volt az élmény. Jobban örültem az új könyvnek.

Egyszerre egy! Egyszerre egy! Egyszerre egy! Ez lesz a fogadásnál használatos mantrám ;)

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *