Responsive Advertisement

2020. december 3.

Olvasási kihívás 2. lista - 9. feladat

Egy kicsit megcsúsztam azzal, hogy felkonferáljam ezt a feladatot, mert némileg módosítottam a blog arculatán. 

Engedjétek meg, hogy bemutassam a következő feladatot a listán, melyet sikerült az évben másodszor is teljesítenem.

2 darab történelmi regény

Ez az a feladat, amit eléggé szabadra szabtam, ugyanis olyan könyv is játszik nálam a témában, ahol bármilyen történelmi személy szerepel. 
Ezúttal 2 olyan könyvet választottam a feladathoz, melyek mókásan mutatják be a történelmet, és a fiatalabbaknak íródott, hogy meghozza a kedvüket. Érdekességeket írnak le arról, hogy melyik néppel mi történt az évek során, hogyan éltek, stb. 
 
Holnap tehát a Rettentő Töri sorozat 2 darabjával találkozhattok Terry Deary -től:
  • Ütődött görögök
  • Rettegett rómaiak




Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *