Responsive Advertisement

2011. december 18.

Dedikáltak 2.

Ezen a héten Sansa könyvéért ment a verseny, mely egyedi dedikált példányként kerül majd a nyertes kezébe.

Elárulom, nekem is van egy ilyen példányom, ami valahogy így néz ki a borító alatt:
FFG Sötét Hórusz könyve

























Hogy született ez a szépség? Amikor Sansa Debrecenben járt láttam, milyen szép képeket rajzolt, mindenkinek egyedivé téve a kötetét. Aki amit kért, azt rajzolt. Mikor mondtam neki, én mit szeretnék, visszakérdezett, hogy: "Az meg mi?" Elővettem egy meséskönyvet, miközben mindenféle képeket mutogattam neki belőle, és végül megszületett a saját kis pixiem.

No de ismerjük meg kicsit jobban az írónőt, magát.
Timus bukott angyala a Sötét hóruszban
Első könyve, a Sötét Hórusz nem oly régen került a nagy nyilvánosság szeme elé, mikoris felfigyelt rá egy kiadó, és Sansa addigi műve, ami nem a fiókban porosodott, hanem olvasók "nyálazták át" (persze, csak képletesen), és szerettek bele a szereplőibe, a történetébe.
Az írónő saját világot épített fel, egyedi viszonyokkal, és teremtő képzeletét több kötetbe vitte tovább, melyek sajnálatos módon még nem láttak nyomtatásban könyvespolcot.
Sansa egyébiránt jeleskedik rajzolásban is. Alkotásai több féle stílusban készültek, és természetesen regényeinek hőseit is megörökítette ilyen módon (ebből montázsoltuk össze a pénteki feladványt is).
Én viszont jobban szeretem, mikor manga stílust ragad, és olyan szépségek születnek, mint az én pixiem, vagy például, mint Timus bukott angyala (lásd: a képen).

Személyes találkozónk során egy szimpatikus személyt ismerhettem meg benne, aki az írásban maximalista. Példaképének Stephen Kinget tekinti, akinek majd minden könyvét ismeri kívül-belül.

Bízzunk benne, hogy a jövőben több könyvét csodálhatjuk meg az otthoni könyvespolcainkon, és kinyitva őket több bukott angyal, és pixie mosolyog majd ránk, illetve mindenkiéből az, amit szeretne.

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *