Responsive Advertisement

2011. december 19.

Kép-rejtvény 3.1

Úgy tűnik, most én következem, méghozzá a harmadik hét rejtvényeivel. Az én hetem témája: írópárok - (avagy mégsem?)

Az én hetemen ezért némileg módosulnak a szabályok.

A mai napom szabályai:
- Olyan író(ka)t keresek, aki(k) álnéven írt(ak)
- Magyar(ok)

Amire kíváncsi vagyok: az írói álnevek, az író(k) neve, a mű címe.

Még egy kis szabálymódosítás. Mivel nem vagyok az a szószátyár típus, így nem szeretek túl sok dolgot mutatni sem. Ezen a héten minden nap 7 helyett 6 képről kell eldöntenetek, hogy ki a kakukktojás, továbbá nem 5 napig tart a játék, csak 4-ig, tehát a megoldásokat akár már csütörtök este küldhetitek - az se baj, hogy hiányzik a listáról pár név. A lényeg az, hogy legkésőbb pénteken délig megérkezzenek Fifi levelesládájába.




Mivel én csak ezt a montázst kaptam, és nemigazán szoktam magyaroktól olvasni, ezért kissé gondjaim akadnak azzal, hogyan segíthetnék.
Mi? Várjatok, kell egy kis telefonos segítség. Aha... aha... oké, jó... Szóval, megkérdeztem a többieket, ők tudják-e, melyik kép takar magyart. A montázsoló persze be lett avatva, a konferanszénak meg egál.
Különben is, ki dobta össze ezt a képet? Hogy lehet egy szerencsétlen medvét fejjel lefele berakni? Ki az a gyerek, és mit csinál azzal a macskával? Nem csodálom, hogy a bal oldali csávó, meg az állatfarmja annyira nézik. A bal sarokban levő két srácot bezzeg nem érdekli a téma, és a jobb sarokban levő szemüvegest is csak az köti le, hogy betört a lencséje...

Noha én nem értek ezekhez a dolgokhoz, azért csak lesz valaki, aki tudja erre a megfejtést. Hagyjatok életjelet, ha túléltétek az első "feladványomat".

Mindenkinek sok szerencsét!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *