Responsive Advertisement

2011. december 14.

Kép-rejtvény 2.3

Üdvözlök minden kedves játékost!
A hetem félidejéhez érkeztünk, de Te nehogy leülj a kispadra pihizni! Játékra fel, a mai feladványom szerintem Neked is bejön majd. Kicsit talán nehezebb, mint a tegnapi cukorfalat, de én remélem, hogy Neked ez meg se kottyan majd.
Szemléld meg a harmadik képet:


Nos, kell még segítség, vagy már az első tüzes pillantás elég volt hozzá, hogy a megfejtés az öledbe hulljon? Oh, szóval nem volt elég? Akkor talán kérsz egy útmutatót, mint az a fehér manócska, vagy inkább hátat fordítasz az egész játéknak és csúnyán visszanézel rám, mint az a vörös démon? Szerintem próbálkozz még egy picit, hátha a másik négy csajszi közül valamelyik segít. Szerintem talán a távolba révedő szürke nőci, vagy a falevelekkel körülvett leányzó tudja a megfejtést és ha szépen megkéred, még el is árulja. Ha mégsem, akkor fordulj a másik kettőhöz, úgy látom, mindkettő készül valamire…
Talán éppen minket akarnak megátkozni, amiért ilyen nagyon kibabráltunk Veled…

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *