Responsive Advertisement

2011. december 30.

Szülinap Molyos kivitelben

Ha december, akkor nemcsak karácsonyt ünneplünk, hanem Timus szülinapot is. Még karácsony előtt kitaláltuk, hogy mivel @Nita_Könyvgalaxis 29-én amúgy is forrócsokizást szervezett molyon - amire Timus is feliratkozott -, felmegyek hát hozzá szülinapozni Bp.-re.

Íme december 29 krónikái:

05:20: A busz kifutott az állomásról, hogy elinduljon Timus-city felé. Meglehetősen pontosak voltunk, némi gonddal: nem tudtam olvasni. Három órán keresztül vártam a fényt, mire az utazásom utolsó fél órájában végre a nap feltolta a képét a horizontra... nem vitte túlzásba, de kerek 34 oldal erejéig elég volt.

08:15: Kicsit korábban futottunk be az állomásra, mint ahogy számítottam rá, úgyhogy megvártam Timust.

08:16: Eltévedtem a Népligetben - ebben amúgy is nagy rutinom van -, miközben vártam, hogy Timus megérkezzen. Majd kaptam némi útbaigazítást, mely szerint egy mozgólépcsőn kellett volna lemennem. Találtam is három lépcsőt, egy fölfele mozgót, egy üzemen kívüli mozgót (vagy inkább állót), és egy sima lépcsőt. Az útbaigazítóm azt mondta, hogy "A mozgólépcsőn menjen le, és jobbra!" Vajon mit szóltak volna, ha tényleg a mozgólépcsőn megyek le?

08:24: Megtaláltam a célt, megszereztem, amit kerestem, és újra sikerült eltévednem, de aztán nagy nehezen kitaláltam a parkolóba, előkaptam a magammal cipelt rendszámomat, ami nem hiányozhatott, és kiálltam az utca szélére stoppolni egy Timust.

08:35: Csörgött a telefonom, Timus hívott, hogy hol a francban vagyok. Az alábbi beszélgetést folytattuk le:
"- Az út szélén.
- Hol?
- Én látlak, most húztál el mellettem...."




08:37: Megismerkedtem az első ránézésre medve, második ránézésre egér útitárssal, aki Timust kísérte el. Anekdotáit hallgatva furikáztunk, hogy harapjunk valamit. Azt hiszem, legszívesebben kitiltottak volna minket a vendéglátó egységből. (azt hiszem, új törzshelyet kell keresnünk)

09:46: Még mindig a kajáldában ücsörögtünk, kajánk már nem maradt, akárcsak nekem meggyőző erőm. Hiába adtam át Timusnak a szülinapi és karácsonyi ajándékát, nem volt hajlandó kibontani. Ekkor megmutatta, hogy mit kap @Domeszkától és hozzátette, hogy majd akkor bontja ki az enyémet, ha majd az övét is.
Én viszont kaptam tőle egy db. Benina könyvet, és egy újabb hűtőmágnest, mely kapcsán az alábbi párbeszéd folyt le:

T: Nem tudtam, hogy melyik képből csináljam, úgyhogy ezt választottam.
F: Olyan édes, annyira aranyos kutya, de basszus, tényleg milyen dagi...
T: Ez egyébként olyan kép, amit akkor csináltunk, mikor ott voltunk.
F: De akkor is milyen aranyos, kis ennivaló drágaság, pici maszat pofi... De basszus, ez az én kutyám, akkor meg minek ajnározom?

Reggeli közbeni konklúzió: Timust ezentúl teával kell itatni reggelente, de úgy, hogy adunk neki cukrot, citromot, filtert és vizet, hogy neki kelljen megcsinálnia.

09:52: Sikerült meghatározni a beveendő célzónát - kitaláltuk, mit csináljunk -, és nekivágtunk az útnak.

10:05: Timus gyalogolt!!! El tudjátok hinni, hogy úgy ment el a buszmegálló mellett, hogy nem szállt fel a következő járatra? Timus, hős vagy :D én meg büszke rád. Szóval, elutaztunk (GYALOG!) addig az utcáig, ahol az alábbi kép készült... Nos, Budapesten ismerős egyének már biztosan tudják, mi ez az utca/körút. Én még mindig nem tudom, csak azt, hogy nekem ide nem szabad betennem a lábamat. Könyvmolyok (Nimával az élen) biztos, hogy most vigyorognak, és bólogatnak, mert tudják, hogy miért mondom/írom ezt....>>>


1. megálló: Könyvudvar: Amilyen pici, olyan praktikus hely.
Első körben kosárba került:
- Tracy Chevalier - Hulló angyalok
- Tokaji Zsolt - Szólítsatok Brad Pittnek!
- Rómeó és Júlia manga
- Hamlet manga
- Jonathan Cross - Kvartett

Ami túlélte a rostálást:
- Tokaji Zsolt - Szólítsatok Brad Pittnek!
(plusz egy Anthony Sheenard - A láthatatlan város Timusnál, köszönet érte @Hankmannek és a Tuanos kihívásának!)

2 . megálló: Na jó, erre nem mondanék mást, csak hogy aki szeretné tudni, mit kíván Timus következő szülinapjára: Michelangelo összes munkája könyvet - lehetőleg 2 példányt ebből a csodás darabból, továbbá intézze az illető úgy, hogy Timusnak személyesen kelljen átvennie és hazavinnie, lehetőleg kocsi nélkül. Biztos odáig lenne azért, aki ezt megcsinálja vele ;)

3. megálló: Egy antikvárium. Odáig voltam, meg vissza.
"- Narnia krónikái van?
- Nincs."

(Zsákmányolt állatfaj: 0)

Simon's cat hódít
Most pár megállót átugranék, mert meglehetősen sokan voltak.



Egy újabb antikváriumban:
Kirakat láttán: RICHARD CASTLE!!!! - így mentünk be...
"- MANGÁK!!!!" - FFG beindult. - "ŐRZŐK! ANITA BLAKE!!" - teljesen kész lett potom 0 perc alatt. Timus minden igyekezete ellenére, hogy rábeszéljen egy rakat könyvre, kudarcot vallott... bár nem teljes mértékben... :(

Első körben a kosárba került:
- Nana 6
- Démonnapló 5-6
- Baráth Katalin - A Türkizkék hegedű
- Andrea Cremer - Az őrzők
- LKH - Harlekin
Első heti nyertesünk

Ami túlélte a rostálást:
- Baráth Katalin - Türkizkék hegedű

Utolsó antikvárium:
"- Narnia Krónikái van?
- Nincs, és nem valószínű, hogy lesz."

Első körben a kosárba került, és túlélte a rostálást is egyben:
- R.A.Knaak - WoW képregény (1.kötet)

Távozásunkkor:
Leadtam a képregényt, hogy kifizetem:
Eladó: 10 000 forint lesz.
Timus: Látod, mondtam én, hogy drága lesz az az egy képregény.
Eladó, mikor átvettem a képregényt: Nagyon pihentek a hölgyek.
(azt hiszem, ez mindent elárul..., vagy legalábbis sokat arról, milyen aranyosak voltunk)

12:34: Végigértünk az utcán, ahol antikváriumok, és könyvesboltok váltogatták egymást, hogy aztán a megfáradt molyokat mindenféle finomra csábítsa mindenféle étterem. Egy pizzéria mellett döntöttünk, és persze már megint a hülyéskedés került elő.
Kedves Gigi! A következő képet neked ajánljuk, és Májkölnek.

Harmadik heti nyertesünk

13:59: Ebéd vége, indultunk volna. Következtetés: Timust nem szabad hagyni, hogy yorkikhoz érjen, mert azok olyannyira félnek az érintésétől, hogy nem tudnak hogyan remegni, hogy kimutassák a félelmüket, még maguk alá sem mernek csinálni a félelemtől... azt hiszem, ez sokat elárul. Yorkik, meneküljetek!

14:05: Jelentem, a yorki túlélte egy hihetetlen csodának köszönhetően! Elindultunk a Duna partra. Vajon miért nem érkeztünk meg oda?

15:00: Még mindig a Duna partot kerestük... Találtunk Szabadság hidat, Ferenc József hidat, sok autót, Halál bástyát ééééés! Simon's catet. Közben rendszámtábla lógott hol egyikünk, hol másikunk nyakából, aminek következtében rengeteg pillantás is függött rajtunk. Timus szerint egy rendszámtábla miatt nem adakoznának. Nekem mégis sikerült jópár pillantást megszereznem ;)

16:00: A találkozó időpontja. Tudni kell rólunk, hogy nagy arccal nekikezdtünk a  találkozó helyszínére való gyaloglásnak. Vízhólyagos talppal egyik utcán be, másikon ki. Én frászban, hogy hol lehetünk, Timus meg: ebbe az irányba kell menni...

Kilyukadtunk a kiindulópontnál, hú, de jó, megyünk be az utcába, ahol elvileg jók lennénk, gyakorlatilag meg 15 percen keresztül kavarogtunk. Az alábbi párbeszéd zajlott le:
Timus: - Ha itt bemegyünk, kell keresnünk egy P betűs utcanevet." (utcanevek: Mária utca, Szentkirály utca stb...) - Itt nincs is P betűs utca, pedig a térkép szerint itt kell lennie.
FFG: - Ezek a mai utcák már csak ilyenek. Egy este alatt képesek átköltözni máshova mondván: én nem leszek Mária szomszédja, mert meguntam, hopp átugrom kettővel arrébb...
Timus: - Telefonos segítséget kérek. (a hívott félnek sikerült meggyőznie Timust, hogy az utca nem ott van, ahol Timus szerint lennie kell, nem vándorolt el a helyéről, csak spontán elsétáltunk mellette...)
FFG: Nita száma?
Timus: Nincs meg.
FFG: Oké, szóval eltévedtünk.
Timus: Nem, csak nem találom az utcát.
FFG: Tehát vagy az utcák emigrálnak, vagy eltévedtünk. Az előbb nyugodtabb voltam, amíg nem mondtad, hogy nem tudod, hova megyünk. De milyen szépen elmondtad Lupusnak, hogy hova kell mennie.
Timus: Akkor neki is rossz irányt adtam meg...
(Kedves @GreyLupus! Örülünk, hogy meglett Nita...)

Az utcán ténferegve odajött hozzánk egy szintén ténfergő lány. A molyok vagy szagról, vagy táskába rejtett könyves kisugárzásról vagy rendszámtábláról ismerik fel egymást, nem tudom, de @Sister moly is éppen azt a kávézót kereste, mint mi. Megnyugodtunk, hogy nem egyedül tévedtünk el. Oh, és felvilágosított minket, hogy látott P betűs utcát visszafelé.
Timus felismerése: Valaki fordítva rajzolta le a térképet.
FFG felismerése: Emberek, itt senkinek nincs meg Nita száma???

Mentünk mendegéltünk végre a P betűs utcában, mikor egy fal mellett olvasó emberbe botlottunk. Újabb moly @Ross személyében.


Mi tévedtünk el, mi kavarogtunk, és mi értünk oda elsőnek. Bementünk a kávézóba, kérdezzük, hogy nem jött-e egy nagyobb társaság. Válasz: de, 3 is... O.o Alig hogy elkezdtünk vetkőzni (ingyér') betoppantak a többiek, Nitával az élen, akinek első kérdése: Te biztosan FFG vagy. (El sem tudjátok hinni, ez mennyit ért nekem. Azt hittem, én okozok meglepit, erre én lettem meglepve Nita által. •pattog•, pedig nem tudhatta, hogy ott leszek.)

Volt, akikkel indultam, de velük tértem haza...
Aztán megtörtént a nagyölelés @Greylupus -szal (aki álnok csellel lett elcsalva a találkozóra), @Fummie -val, és @Röfipingvin -nel, majd vonulandusz fel az emeletre, ahol sokan váltak "tökkelütötté" (volt olyan, aki nem fejelte le a plafont? kezeket fel!).

Közben becsordogáltak a többiek is, megtörténtek az ajándékozások, a nagy bontások. Sajnálatos módon a Timus kontra FFG harcoljunk az Éjvilág könyvjelzőért játékból én kerültem ki vesztesen. Ennek ellenére egy Kísértés Rt. könyvjelző boldog tulajdonosának nevezhetem magamat - köszönöm ezúton is @Szilmariel molynak, aki szintén nem számíthatott rám, mégis kedves volt tőle ez az aprócska, ám óriásira sikerült ajándék.

Noha csak 2 órát maradhattam - mivel nem magánrepülővel érkeztem, és a járatom indulási idejéhez voltam kötve -, annak ellenére kellemes 2 órát tölthettem a jó hangulatú társaságban.

Engedelmetekkel megörökítenék néhány dec. 29 -ei párbeszédet:

Sister, az eltévedt, Ross, a követő, avagy egy kavargó Timus-FFG páros hihetetlen kalandjai:
Sister: Ti is az Altairt keresitek?
Párocska: Igen, menjünk együtt. Keressük a P betűs utcát.
Sister: Eljöttem mellette, visszafele kell menni.
Timus: Nézd már, ezen is hasonló típusú tábla van, mint a Siriuson!
FFG: Ugyanolyan nagyító alá való betűkkel.
Ross: Ti is a találkozóra jöttetek?
*már fent*
Ross: Láttalak titeket a rendszámtáblával, ott jöttem mögöttetek, és hallottam is, hogy valamit kerestek, de nem voltam benne biztos. Ha kimondtátok volna, hogy az Altairt, akkor odakísértelek volna titeket.
FFG: Te végig ott jöttél mögöttünk? Te tudtad, hol van? O.O

Első találkozás Sisterrel és Rossal:
S: Még sosem voltam molytalin ezelőtt.
FFG: Szerintem tetszeni fog.
R: Én sem voltam még molytalálkozón.
FFG: Vajon jön olyan még Timuson és rajtam kívül, aki volt már molytalálkozón?

Timus kontra FFG, avagy fight a könyvjelzőkért:
(Timus FFG kezébe nyom egy nagy rakat könyvjelzőt):
T: Azt mondják, ebből válogass.
F: Ez kell, ez kell, ez kell, ez kell - kb. 20X megismételve, és közben egy-egy darab félretéve.
T: Hé, nem lesz kicsit sok?
F: Oké, akkor beérem ezzel - előhúzza az Éjvilágost, Timus kikapja a kezéből. - Add vissza, add vissza! Enyém!!! - a bunyó kezdetét veszi, FFG a végén szó szerint padlót fog. - Hol a többi?
T: Ahol szétszórva hagytad...

Ross, aki rossz, Röfipingvin, aki jó, és FFG, aki spoilermentes:
Ross: Olvastad Collins könyvét?
F: Az első kötetet.
Röfi: Én az első kettőt.
Ross: A második kötetben...
F: Várj! Nem szeretném, ha spoilereznél.
Ross: Ez nem spoileres. Szóval a második kötetben, mikor (és itt a történet mesélése kezdődött).
F: Azt mondtad, nem spoilerezel!
Ross: Ez nem spoiler, ez a fülszövegben van.
F: Nem olvasok fülszöveget, sem ajánlót, sem egyebet.
Röfi: Akkor jöhet a lalalalala, mint a reklámban...

Hankman zombi, és FFG vámpír esete, avagy FFG lelépése:
F: Hankman, köztünk mindennek vége, szakítok veled!
H: Ez jó, a zombi és a vámpír szakítása. Írjuk meg ezt a sztorit!
F: Igazi besztszellller lesz. Fummiet meg átalakítom vámpírrá, és jöhet majd Grettyvel meg velem vámpírkodni.
Fummie: De jó! De ki az a Gretty?

Princze kontra FFG:
F: Hóvihar volt Győrött.
P: Mikor volt? Nem is volt...
F: Pedig eléggé fújt a szél, és havazott, mikor rohantam az állomás felé.
P: Csak képzelted.
(Már nem emlékszem ki): Nem fotóztad le Princzenek?

Este a buszon Timussal:
T: És kivel sikerült végülis beszélgetned?
F: Többekkel szerettem volna, de volt, akivel nem sikerült. Lupi és Fummie a másik oldalon ültek, Hankman szintén, én meg még nem tudok sem osztódni, sem klónozni magam. Letelepedtem Röfinél és Rossznál.
T: Rossz?
F: Igen. Úgy írja a nevét, hogy Ross, de ő Rossz. Mármint nem maga az ember, hanem a neve... mármint nem a neve rossz, hanem csak úgy ejti, hogy rossz...

Kocsiban Timussal:
F: Bocs, a kabátodra dobtam a cuccot. Majd akkor eljuttatnátok ikremnek?
T: Persze - Timus padkázik. - Basszus, ez meg mi volt?
F: A padka?
T: Miért? Hol volt ott padka? (méterrel arrébb) Az emberek nem tudnak vezetni. Félreállok, és megnézem a kereket...

Este 7 előtt pár perccel a buszpályaudvaron és környékén:
Timus: Ha itt parkolok, vajon megbüntetnek?
FFG: Nem hinném. Ki van írva, hogy omlás veszély, parkolás csak saját felelősségre. Szépen néznénk ki ezután, hogy ha a kocsidra hullana egy bazi nagy vakolat darab, nem csak a javítást fizethetnéd ki, hanem azért is fizethetnél, hogy mázlistaként olyan helyen parkolhattál, ahol baja eshet a kocsidnak.
Timus: Jé, ki van írva, hogy omlásveszély.


(: Timus rajza hazáig vigyázott rám :)
A hazaút zökkenőmentesen telt, és sajnálatos módon, mivel besötétedett, ezért olvasás mentesen. Ezek után nem volt más hátra, mint leadni Nimának a listát, hogy a terápiás esemény jóvoltából a hónapban hány könyvért fogok büntit kapni. Jelentem, 10 könyvvel többem lett a hónap végére, úgyhogy Nima büntetése várt reggel molyon, ami így hangzott:
"@FFG -nek ez alapján: http://moly.hu/karcok/130196 10 könyv után a következő a feladata: na, hát ez egy remek szám, jó sok könyv, amivel lehet játszani. arra gondoltam, mivel neked nagyon fekszik ez a karakterszámlálás, 2000 karakterben (szóközzel, ahogy szoktuk), csinálj egy kis szösszenetet, ahol a könyvek beszélgetnek, és egymást győzködik, hogy ők mitől jobbak a másiknál. vagyis beszélgetnek."

Íme a büntim megoldása: http://deviltd.blogspot.com/2011/12/nima-avagy-ki-lesz-kovetkezo.html


A következő molytalálkozó is remélem, ugyanilyen jó hangulatban fog eltelni, és bízom benne, hogy tovább fog számomra is tartani, mint ez a mostani... Örültem, hogy olyan molyokkal ismerkedhettem meg, akikkel még csak nem is találkoztam, és annak is, hogy sok régi arcot viszontláthattam.


A fotóinkból összeállított album:

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *