Responsive Advertisement

2011. december 16.

Kép-rejtvény 2.5

Szia kedves rejtvényfejtő!
Elérkeztünk az utolsó Timusos feladványhoz. És hogy lásd, hogy (FFG-hez képest) milyen vajszívű vagyok, ezúttal egy rendkívül könnyű feladvánnyal kedveskedek Neked búcsúzóul.
Már mutatom is mivel:


Ugye, hogy én milyen kis angyal vagyok?
Szerintem már úgyis tudod a megfejtést, de úgy illik, hogy azért a kis tudatlanoknak is nyújtsak egy kis segítséget. Az írónő azon túl, hogy megálmodott egy 15 részes sorozatot, olyan tehetséggel van megáldva, hogy az általa elképzelt szereplőket meg is tudja festeni, így mindenki számára testet ölthetnek. Ezen festményekből szemezgettem egy kicsit. Legnagyobb sajnálatomra a borítóra nem az írónő alkotása került, tehát amelyik kép nem illik a többihez, nos, az…
Ha még mindig értetlenül nézel rám, akkor már tényleg nem tudom, hogy segíthetnék, hogyan oszlathatnám el a buksidban uralkodó sötétséget, szóval egyszerűen csak gyönyörködj továbbá a képekben, és holnap eláruljuk a megoldást.
Viszont mindazokat, akik a hét során több-kevesebb sikerrel megtalálták a kérdéses borítókat, tudják a könyv címét, az írónő álnevét, illetve rendes nevét, kérem, hogy a mai napon éjfélig küldjék el a megfejtéseket a mandi0013@gmail.com e-mail címre.
Szombaton ismét megmutatjuk a helyes megfejtéseket, valamint eláruljuk, hogy kinek a könyvéért ment a héten a játszadozás.
Remélem jól szórakoztál és velünk tartasz a jövő héten is, amikor is Tiro fog majd komoly fejtörést okozni a még vállalkozó kedvű könyvmolyoknak. (Csak tudnám, hogy mivel, mikor már az írókat és az írónőket végigvettük… Te, FFG, a kacsák tudnak írni?)

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *