Responsive Advertisement

2011. december 7.

Kép-rejtvény 1.3

A hetem félidejéhez érkeztünk. Ez kinek jó hír, kinek rossz (ki ismerte fel a képeket, és ki nem). De íme, egy újabb esély, hogy nyerhessetek. Íme a mai nap képe:


Mit érdemes tudni a mai napi íróról azon túl, hogy férfi? Rengeteg műve van, és rengeteg neve, még annál is több "arccal", viszont én csak egy írói álnevére, plusz az igazi nevére, plusz a képen szereplő művének a címére vagyok kíváncsi.

Hogy melyik borító tartozik hozzá? Bízom benne, hogy megtaláljátok, és kiszűritek a turpisságot a napocskánk képei között, amik kissé comic-usra sikeredtek. 

Képvadászatra fel, és találjátok meg azt, aki magyar!

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *