Responsive Advertisement

2011. augusztus 1.

Júliusi hónapzárás

Timus: Tiro, segítened kell! Mindjárt itt a hónap vége, és én tettem egy nagyon felelőtlen ígéretet, amiről el kellene terelned FFG figyelmét...

Tiro: Hú, Fifit ismerve most feni a kést, mert egyfolytában azt hangoztatja, hogy neki az ígéretek fontosak. Milyen ígéretet tettél neki?

Timus: Lencsi cicám farkincájára esküdtem, hogy még júliusban elolvasom a Jane Eyre-t és A Jane Eyre esetet. De mostanáig még csak a Jane Eyre borítójáig jutottam...

FFG: Tessék? Ezt most nem mondod komolyan? Volt egyáltalán olvasásod a hónapban? *füstölög*

Tiro: Timus, most vagy jó választ adj, vagy legyen egy jó fedezéked.

Timus (Tiro háta mögé bújva): Igen, Karen Marie Moning: Tündérkrónikák sorozatát olvastam el.

Tiro (helyet cserél Timussal): Én ilyent nem játszok, inkább megyek szereplőket nyúzni, nem várnám meg a vérengzést.

FFG: Tiro, már megint lelépsz? Timus, legalább jó volt?

Timus: Imádtam minden sorát! Tudod, nekem az kell, hogy izgizzen a pocakom olvasás közben... Vagy azért mert érdekes a történet, vagy azért, mert olyan fordulat következik be, vagy azért mert éppen valakiért izgulok. Moningtól mindhármat megkaptam!
És Te mi szépet és jót olvastál az elmúlt hetekben?

FFG: Hónap elején Nemere István: A legnagyobb tét című könyvével kezdtem, tudod, amiről meséltem, hogy egy könyvtárból szereztem. Utána egy kis krimivel folytattam, amit Lawrence Block: A halál völgyében című könyvétől reméltem, de nem teljesen azt kaptam, amit vártam :( - sajnos. Utána visszatértem a magyarokhoz, úgyhogy elolvastam Tokaji Zsolt: Hova mennek a kacsák? című regényét, ami nemcsak érdekes, de tanulságos is volt. Noha nem akartam a magyar vonulatot folytatni, mégis Jonathan Cross: Veszett lelkek városa lett a következő olvasmányom - ami a véletlenen múlt. Ezt vittem magammal hozzátok is, gondolom, emlékszel. Majd a Lidércálmok iskolája Dean Loreytól betette a kaput. Ezután már csak mangát olvastam, a Bizenghast részeit. Ha belegondolok, hogy ezek mellett még egy játékot is összehoztunk...

Tiro: Kezdek unatkozni, úgyhogy tartok egy kis cigi szünetet, mielőtt megint belelendülsz a nagy rizsázásba... Sziasztok! - Tiro el.

Timus: Oh, igen, a játék! Olyan jó volt hallani, hogy mennyire lelkesek voltak a résztvevők és mennyire tetszett nekik az ötletünk. Szerintem hamarosan meg kellene ismételnünk, de ezúttal egy kicsit bonyolultabb feladattal kell a résztvevőket boldogítanunk, mert ez túl könnyűnek bizonyult és nagyon hamar megérkezett a helyes megfejtés. Van már ötleted, hogy nehezítsük meg a dolgukat?

FFG: Őszintén szólva igen, nagyon is. Olyan játékot eszeltem ki nekik, ami kicsit bonyolultabb, nehezebb, és remélhetőleg hozzátesz valamit majd ahhoz az ügyhöz is, amit célul tűztem ki magam elé Jonathan Cross könyve után: összehozni az embereket a magyar írókkal. Vázolom a tervet - megsúgja a tervet Timusnak. Szerinted is nehezebb, mint az előző játék?

Timus (hangosan kacag): Sokkal! Ezért tutira utálni fognak minket...
Szerintem én megint elbújok majd Tiro háta mögé, és azt javaslom, hogy Te is keress magadnak egy jó kis fedezéket, nehogy a lázadozó játékosok kárt tegyenek Benned. A következő hónapzárásig kéz- és lábtörést! Sziasztok...

Nincsenek megjegyzések:

Ezeket olvastam legutóbb...

Baby Signs: How to Talk with Your Baby Before Your Baby Can Talk
A ​király esztelen
Red Herrings
Szupernagyi
One True King
Az ​én váram
Kerekerdő meséi II.
Kerekerdő ​meséi
Hideg ország varázslói
Brer Rabbit Again
Viking és tündér - Beteljesedik-e újra az átok?
How Babies Sleep: The Gentle, Science-Based Method to Help Your Baby Sleep Through the Night
Tabuk és dilemmák a gyermeknevelésben
A pénz nem a fákon nő
Segítség, ember!
A slag
Menjek ​vagy maradjak?  Hogyan éljük túl a párkapcsolatot egy narcisztikus mellett?
Vágyakozás
„Anyább” ​anyák
Időtlen

Archívum

Rendszeres olvasók

Postaláda

Név

E-mail *

Üzenet *